PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Tuesday, December 17, 2002

i was like.... baca journal orang tu..baca jurnal orang ni. sampai pinor2 mata aku. pastu takder masa lah nak update jurnal aku sendiri. tapi aku berjanji... akan cuba update. masa belum raya itu hari aku dah kata.. bila aku naik keje nanti aku cuba update.

but why my blogger seemed so dull. nak cuba paste gambar khal tak retilah pulak. nanti aku intai2 orang punya caamner. kalau dah pandai best sikit. sometimes i was wondering kenapalah aku ni yg memang IT line ni lambat no nak catchup bender2 cam gini. takper takper the time will come.

so lala... cubalah bersemangat sikit ngan blogger ni. aku nyer pikiran nak macam2 dlm blogger ni. yg pastinya pengalaman aku 2 bulan kat tokyo mmg aku nak jdkan memori yg tertulis. bukannya kat dlm otak jek.. pastu abih lupa seme.

lala
4.00pm