PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Monday, April 14, 2003

ntah.. aku kesini selepas seminggu tidak menjenguk internet. kalau setahun dulu.. aku sendiri tak percaya yg aku boleh live without internet for a day, let alone a week. sibuk benar aku sekarang ni yer.
hari ni dah 14 april. last aku taip 26 februari. aku ingat almost a month. rupanya almost 2 month.
tapi takper.. aku recap sj.
march
---------
apear yg berlaku di bulan march? aku sendri sudah lupa. mungkin takder event besar.. ehhh aderrrrrr.. aderrrr. rupanya aku kena pindah seksyen. rupanya aku di operasi tak diperlukan sangat. ingat amik tempat kak mil. wpn aku tau tugas berat, tapi bila orang dah suruh aku buat sj lah. and i really was bz that couple of week. tiba2 tup2... aku ditukarkan ke spp. effective on 1 st april. it was like an april fool joke, but nevertheless it s not. so.. rasanya hari2 terakhir aku di operasi.. aku mengemas. balik mengadu pd en H.. dan dgn harapan baru semoga aku lebih 'rajin' di spp. doakan.. doakan.

april
------
aku kena pi penang. tugas terakhir aku di operasi. boss minta aku jd penyelaras. ok lah. but i donno this task would be so difficult . i would say no coorperation , no team work.

pastu.. 4/4.. bawak khal balik kampung. first time naik ktm. best jugak. khal tidur nyenyak sj. aku pun ok. dok di kg sampai ahad.. balik dgn bas ke P. so khal ngan nenek dia buaat sementra waktu. mummy pun rasa tak sanggup ... tapi apa nak buat, papa ko tak leh jaga.

9/4- aku bertolak ke penang. keje2 cam biasa. outstation kali ni gak luar biasa kerana aku naik BAS. ingatkan tak best, rupanya ok jugaklah ...
10/4.. dapat berita ma/abah dtg kl rupanya. laaaaa.... tapi best gak, khal ada.
yg lain2 biasa sj.

14/4,,, hari ni.. patutnya aku taip bender ni sj hari ni. cam biasa aku janji pd diri sendiri, bila aku on pc, on internet aku akan tulis, even a sentence in my blog. tak macam hari ni. tapi janji pd diri sendiri ni ibarat promises are simply made to be broken.......hmmmmm

semalam aku gi rumah abun. en H keje. gi dlm kul 11 lepas kak na dan kak ja balik. sempat beli baju di fajar ngan ma. balik P dlm kul 630. tengok dia dah lain macam. marah lah tu. heran lah.. aku bukan gi mana. rumah my sister, itu pun dgn khal. bertekak sebab makan khal. aku PENAT. tidur terus. nampaknya perang dingin. ntahlah.. mmg aku salah. tapi aku memang PENAT!!!