PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Wednesday, November 05, 2003

Macam macam

Ini blog aku ke?? cam dah tak kenal tuan jekk.. sebenarnya aku janji ngan KY nak gi bank, tapi rasa cam nak update blog nih. nak citer citi.. biasa lah bila baca blog org (aku baru habis baca dr.max punya.. the ever famous doctor ngan kawan dia sorang tu sapa.. yg cite abah dia meninggal.. sayu rasa). baru lah rasa nak menulis dlm blog sendiri.

banyak citer... nanti aku recap kalau ingat. lagi satu, aku hari ni nak wat guest book which i donno head and tails how to do it.. and nak wat counter dalam blog aku, which already ada masa blog lama.. tapi bila aku ubah design.. abis scrip tu tah ke mana.

oh ya semalam aku baca blog ako mustapa. best nye.. al maklum lah aku minat
na tengok dia. camner aku leh dapat add blog dia... citer kelaka giler nih. aku kan suka baca forum kat cari.com tuh.. pastu kat board gossip ke entertainers ke aku lupa lak.. terbaca pasal ako ada panau. sorry ye ako bukan nak aib kan awak.. sepanjang aku dok baca board tu aku gelak jek. nasib baik tempat aku duduk ni jin bertendang.. wpun cluster org tak leh nampak..pastu tepi tingkap. so terkekek kekek la aku sorang baca. really hillariuos la.. diorang kat board tu betul2 lawak la.

ok..ok.. nanti yang mulia ky marah aku lak lambat2 nih.
nanti aku sambung part ii pulak ok..

ooooooooooo........ sebelum lupa (atau kalau aku tak jadi update blog hari ni).. aku baru miscarriage. dalam sebulan. takder rejeki khal nak dapat adik..........