PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Thursday, January 29, 2004

My New Job

Adusss... pregnant kali ni sungguh ..whats the exact word? letih? tak bermaya? lesu? barangkali 3 perkataan tu boleh menggambarkan segalanya. aku jadi macam jelly. sentiasa melepek. ini baru 10 weeks.. let alone 5 or 6 months. teruknya. satu lagi.. aku jadi malas. malas segala2 nya. u name it.. and the word is still malas. malas kemas rumah.. masak.. seme malas lah. kalau ada yg rajin sikit pun..kalau tang2 shopping ke. haaa..itu ada lah sikit kerajinan aku. hehehehehhe.

dah nak raya haji. tapi kali ni aku tak balik kampung. raya mungkin di sg besi. aku pun tak amik cuti.

keje ofis? banyakkkkkkkkkk. tapi it seemed that i enjoy doing it. cuma satu jek yg tak best. aku kena buat sistem. alaaaaaaaaaaaaa.... aku lama dah tak develop system. habis camno..

yg lain2 tak banyak update. khal hmmm... macam2 skill. tapi yg tak bestnya si kenit tu isap puting balik. cuma rumah baby sitter dia jek dia pandai. baru parking rumah babysitter dia dah campak puting jauh2. hmmmmmmm.. panjang akal anak aku nih yer.

aku akan update lagi. for my sake.