PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Sunday, November 05, 2006

Keseronakan budak2


To my extraordinary, loving and remarkably witty children, at last mummy got both of u these..


This water heater is nothing to do with luxuries as my other half persistently told me. Sebenarnya I ve been thinking of installing this for about a year. Tapi dok pikir bajet la apa la.. pulak2 bila dah takde maid, dan pagi2 kena uruskan budak2 ni ke baby sitter... keriau ngan diorang nak paksa mandi..aku yg kelam kabut masak air ..pastu nak lari sanan lari sini.. just takut if something bad happen jek. Main dgn air panas bukanlah sesuatu yg boleh dipandang remeh. So itulah... sejak duamenjak nih..(just intall abt a week ago)... seronoknya bebudak. eh..eh..pak budak pun nak join jugak.... hari tu tak bg pasang... harapnya bill letrik/air tak melambung tinggi la.

dah bangun dah budak2. hari ni papa diaorang OT. ingat lepas ni nak pi bfast roti canai, beli paper, gunting rambut si kenit dan ptg menggosok. harap jadilah seme plan2 tu....

Again to both of my children,,, you make my life worth living, you are all that has made my life worth while. you are my life and my heart.. with all my love, i present you this 'tiny gift'..WATER HEATER... hehehehehehe

zassssssssssssssssss................

No comments: