PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Monday, October 09, 2006

Shinjuku and Koizumi



Semalam baca paper metro ttg shinjuku. Katanya SHinjuku is the most expensie town in the world. Baca juga dalam mingguan the week before ttg Japan ex-PM. Hmm apa lagi, buat aku terkenang masa di Japan. Well sudah 2x aku ke sana. Tapi kenangan yg pertama sukar dikikis. Itu sbbnya bila org citer pasal Shinjuku aku begitu teruja sekali. Hmm macammana lah nak memblog.. 2/2anak aku dok keriau nih, on MC today... sibuk si kenit ni dok mengacau nak tengok gambar dia ngan si abang bersama layang2...
So nanti2 lah aku citer pasal Shinjuku ni (bg aku ianya merupakan tmpt persinggahan dlm perjalanan ke kelas masa 2002 dulu). Naik train Keo Line ke Shinjuku, jln pulak amik Yamanote line ke Ebisu. Jln kaki dlm 10 miniy untuk ke kelas.
To cut it short, ini dia gambar nya..dan tak lupa gambar budak berdua di kelilingi layang2.
Oh ya , masa aku di sana 2002, Koizumi dianggap hebat oleh profesor2 di sana. Some of them said, he is such a brave man untuk melawan arus perdana Jepun ketika itu. Entah , aku pun taktahu..


zasssssssssss

No comments: