PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Tuesday, August 28, 2007

I love my children



I love my children very much. with all my heart and soul. Only Allah knows how much I love them. TAPI... kenapa kadang2 aku jadi tak sabar dengan mereka? Dengan karenah mereka. Dah budak2, perangai nya pun macam budak2 lah kan. Pulak2 sekarang ni aku tengah tak sehat.. demam dekat seminggu. pening, batuk selsema , sakit urat (the age is really catching up laa). Dah lama aku dok bersabad lebih2 lagi dgn si abang tu. tapi petang tadi, terlepas jugak 2/3 debuk kat badan dia. dgn si totet oun kena 1 round.geram. asik merengek dr semalam mintak belikan buku spider man yang sepatah haram dia tak paham tu. pegi jugak alamanda. beli buku dia. balik rumah.. aku tanya amacam kena... dia kata sakit lah mami.......... sian anak aku. dpt mak panas baran cam ni. itu tadi pun aku dah kontrol. menggigil2 badan aku. i blame it on my hot-temperature... eh bukan hot-temper. I really hope i can reduce it..... maafkan mami anak2.

No comments: