PUTRAJAYA TIME
Lilypie 4th Birthday Pic Lilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 6th to 18th Pic Lilypie 6th to 18th Ticker

Sunday, May 04, 2008

Cerita Bandung Part 2



Betullah kata mereka yang 'bijak' shopping. Bandung is shoppin' heaven. Factory outletnya berpuluh2, disamping Pasar Barunya yg bertingkat2. My 2nd visit to Bandung menampakkan damage yg amat ketara pada poket ku. Masa kat sana dan masa dlm flite nak bali, ada jugak berkira2 berapa sebenar yang terbang melayang. Tapi bila di pikirin kembali, malas gue mau ingatin berapa jumlah sebenar yg sudah gue abisin. almost rm2k agaknya.

Cerita pasal jalan2 dan outstation ni semenjak 2 menjak kerap pulak aku keluar daerah. Di opis baru ini, dah 2x aku terbang merentasi Selat Melaka (personal visit) dan 2x merentasi Laut Cina Selatan - official visit. Esok pulak lagi sekali visit nya. Bila dah selalu terbang ni, kalu org lain mungkin boleh save duit... tapi aku ni.. memang habis duit. claim tak seberapa, habisnya riban2. Ishh... bila nak senang sikit ni................ eh tak baik lah cam tak bersyukur pulak pd Allah. Alhamdulillah syukur nikmat dgn rezeki yang telah kau limpahkan kepada ku. Amin.

tidur..tidur, esok pagi2 nak gi airport nih!!

1 comment:

Anonymous said...

Hi kak lalauji..

My mom is going to Bandung next month so apa yg best ada kat sana yg saya boleh pesan yer? Citer la sket :)